Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от valdesbg Покажи съобщение
    Искаш само тапицерията да смениш/лепиш ?
    Няма нужда корите да сваляш , тапицерията се отлепва с това картоненото .
    най-много да я натроши ако не свали цялата кора ... защото кората на която стои тапицерията се хваща за цялата кора със някакво подобие на нитове ... приплеснато дърво и трябва отзадната страна да се издълбаят и така цялата кора с тапицерията пада и след това може да се залепи с накакъв силикон както в моя случай
    sigpic
    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

    Comment


    • Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
      най-много да я натроши ако не свали цялата кора ... защото кората на която стои тапицерията се хваща за цялата кора със някакво подобие на нитове ... приплеснато дърво и трябва отзадната страна да се издълбаят и така цялата кора с тапицерията пада и след това може да се залепи с накакъв силикон както в моя случай
      И аз много Й треперех на Алфата като я купих, ама като викнеш неволята и счупиш 2-3 щипки претръпваш...

      Относно корите: на мойте старите им се беше разлепил и увиснал плата , а дунапрена отдолу се ронеше като стар хляб.
      Един колега ми помогна - беше разглобил именно тази част, захваната с нитчета, беше изстъргал дунапрена и ми беше залепил цветния плат директно в/у плоскостта. Оказа се обаче, че платът не може да бъде изпран, защото беше много захабен и при евентуално пране щеше да стане на конци.


      Не знам как е при другите фейс-лифтови 145-ци, но при мен почти всичко по интериора беше в окаяно състояние(ма нали се влюбих в тая Алфа - и взех че я взех) и от там се почна:

      -кожата на скоростния лост и ръчната се беше "свила", провиснала и разпокъсана.
      В момента са сменени с такива от 146-ца Боксер -не са мръднали!

      -всички пластмасови кори около прозорците(особено задните) бяха като разядени - пластмасата буквлано се ронеше при допир с квото и да е; а когато колата седеше повечко време на слънце, вътре започваше буквално да смърди на изгоряла пластмаса, бакелит или нещо подобно.
      В момента корите са подменени с такива от Боксер - не са мръднали!!!, а са с поне 5 години по-стари от тези дето ми бяха в колата.

      -корите на вратите - вече описах в какво състояние бяха. - Бяха поправени, но след смяната на седалките ги подмених с други - същия цвят като седалките

      -седалките - раздърпани, с висящи конци и дупки, леко скърцащи и неудобни.(сменени с по-новите)

      -таблото - "изпи" половин тубичка течен парафин(от 30ст.) -три пъти го намазах доката заблести(в сми' че кожата вече е напоена и защитена от слънцето)

      -ринговете на духалките почти вече нямаха онова готино хромирано покритие, а само спомени тук-там за него(трябваше да ги пребоядисам със спрейче, м/у другото се получи страаашно добре!)

      -да не споменавам, че дигиталния часовник + няколко крушки по таблото и конзолата бяха изгорели(оправено).

      -Предстои - освежаване(не претапициране!) на кожения волан и топка скоростен лост. Като ги направя ще кача снимки в темата" Интересни снимки на нашите 145/146".......

      Направо "Weeler Dealers" пасти да ядат -ако се бяха хванали да я обновяват като мен, със сигурност щяха да са на загуба.

      Както и да е, в момента е истинска кукличка и мноого ме радва определено си струваше всяко усилие.
      sigpic
      Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

      Comment


      • Първоначално публикувано от valdesbg Покажи съобщение
        Искаш само тапицерията да смениш/лепиш ?
        Няма нужда корите да сваляш , тапицерията се отлепва с това картоненото .
        Добре би ои казал как се свалят само тези кори картонените?
        Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
        Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
        Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

        Comment


        • Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
          Добре би ои казал как се свалят само тези кори картонените?
          Методът е: "Нежно откъртване с голяма отверка" и още една да подпъхваш встрани за да не се счупи картона. Хванато е на 5-6 места точково с разтопена пластмаса. Напипваш ги с отверката и къртиш. Като им се нарадваш свалени, силикон и ШПЛЯК обратно

          Comment


          • spellmaste е обяснил . Правил съм я процедурата , леко/спокойно/внимателно и това е .

            Comment


            • Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщение
              И аз много Й треперех на Алфата като я купих, ама като викнеш неволята и счупиш 2-3 щипки претръпваш...

              Относно корите: на мойте старите им се беше разлепил и увиснал плата , а дунапрена отдолу се ронеше като стар хляб.
              Един колега ми помогна - беше разглобил именно тази част, захваната с нитчета, беше изстъргал дунапрена и ми беше залепил цветния плат директно в/у плоскостта. Оказа се обаче, че платът не може да бъде изпран, защото беше много захабен и при евентуално пране щеше да стане на конци.


              Не знам как е при другите фейс-лифтови 145-ци, но при мен почти всичко по интериора беше в окаяно състояние(ма нали се влюбих в тая Алфа - и взех че я взех) и от там се почна:

              -кожата на скоростния лост и ръчната се беше "свила", провиснала и разпокъсана.
              В момента са сменени с такива от 146-ца Боксер -не са мръднали!

              -всички пластмасови кори около прозорците(особено задните) бяха като разядени - пластмасата буквлано се ронеше при допир с квото и да е; а когато колата седеше повечко време на слънце, вътре започваше буквално да смърди на изгоряла пластмаса, бакелит или нещо подобно.
              В момента корите са подменени с такива от Боксер - не са мръднали!!!, а са с поне 5 години по-стари от тези дето ми бяха в колата.

              -корите на вратите - вече описах в какво състояние бяха. - Бяха поправени, но след смяната на седалките ги подмених с други - същия цвят като седалките

              -седалките - раздърпани, с висящи конци и дупки, леко скърцащи и неудобни.(сменени с по-новите)

              -таблото - "изпи" половин тубичка течен парафин(от 30ст.) -три пъти го намазах доката заблести(в сми' че кожата вече е напоена и защитена от слънцето)

              -ринговете на духалките почти вече нямаха онова готино хромирано покритие, а само спомени тук-там за него(трябваше да ги пребоядисам със спрейче, м/у другото се получи страаашно добре!)

              -да не споменавам, че дигиталния часовник + няколко крушки по таблото и конзолата бяха изгорели(оправено).

              -Предстои - освежаване(не претапициране!) на кожения волан и топка скоростен лост. Като ги направя ще кача снимки в темата" Интересни снимки на нашите 145/146".......

              Направо "Weeler Dealers" пасти да ядат -ако се бяха хванали да я обновяват като мен, със сигурност щяха да са на загуба.

              Както и да е, в момента е истинска кукличка и мноого ме радва определено си струваше всяко усилие.
              Защо ли ми е толкова познато всичко това... И как и аз минавам по твоя път... Само тези пластмасите в купето не съм подновил, но идва и тяхния ред... Стига да си намеря боксьорче за донор
              sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

              Comment


              • Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщение
                И аз много Й треперех на Алфата като я купих, ама като викнеш неволята и счупиш 2-3 щипки претръпваш...

                Относно корите: на мойте старите им се беше разлепил и увиснал плата , а дунапрена отдолу се ронеше като стар хляб.
                Един колега ми помогна - беше разглобил именно тази част, захваната с нитчета, беше изстъргал дунапрена и ми беше залепил цветния плат директно в/у плоскостта. Оказа се обаче, че платът не може да бъде изпран, защото беше много захабен и при евентуално пране щеше да стане на конци.


                Не знам как е при другите фейс-лифтови 145-ци, но при мен почти всичко по интериора беше в окаяно състояние(ма нали се влюбих в тая Алфа - и взех че я взех) и от там се почна:

                -кожата на скоростния лост и ръчната се беше "свила", провиснала и разпокъсана.
                В момента са сменени с такива от 146-ца Боксер -не са мръднали!

                -всички пластмасови кори около прозорците(особено задните) бяха като разядени - пластмасата буквлано се ронеше при допир с квото и да е; а когато колата седеше повечко време на слънце, вътре започваше буквално да смърди на изгоряла пластмаса, бакелит или нещо подобно.
                В момента корите са подменени с такива от Боксер - не са мръднали!!!, а са с поне 5 години по-стари от тези дето ми бяха в колата.

                -корите на вратите - вече описах в какво състояние бяха. - Бяха поправени, но след смяната на седалките ги подмених с други - същия цвят като седалките

                -седалките - раздърпани, с висящи конци и дупки, леко скърцащи и неудобни.(сменени с по-новите)

                -таблото - "изпи" половин тубичка течен парафин(от 30ст.) -три пъти го намазах доката заблести(в сми' че кожата вече е напоена и защитена от слънцето)

                -ринговете на духалките почти вече нямаха онова готино хромирано покритие, а само спомени тук-там за него(трябваше да ги пребоядисам със спрейче, м/у другото се получи страаашно добре!)

                -да не споменавам, че дигиталния часовник + няколко крушки по таблото и конзолата бяха изгорели(оправено).

                -Предстои - освежаване(не претапициране!) на кожения волан и топка скоростен лост. Като ги направя ще кача снимки в темата" Интересни снимки на нашите 145/146".......

                Направо "Weeler Dealers" пасти да ядат -ако се бяха хванали да я обновяват като мен, със сигурност щяха да са на загуба.

                Както и да е, в момента е истинска кукличка и мноого ме радва определено си струваше всяко усилие.
                и на мен всички пластмаси покрай задните прозорци се рониха , което беше като + защото като ги минах с шкурката и лепилото хвана кожата още по-добре към пластмасата ушиха ми нови кожи покрай скоростния лост и ръчната и тавана си оправих и седалките си смених в момента от към интериор въобще не мога да се оплача
                sigpic
                33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                Comment


                • Дам, твойта е направена много мераклийски.
                  sigpic
                  Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

                  Comment


                  • Чакайте да се изфукам какво ми пристигна днеска
                    Attached Files
                    sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от error145 Покажи съобщение
                      Чакайте да се изфукам какво ми пристигна днеска
                      Ай стига бе ... детелинката много симпатична ... я подшушни от къде са
                      sigpic
                      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
                        Ай стига бе ... детелинката много симпатична ... я подшушни от къде са
                        За 20тина камъка от e-bay :P Ама си изчаках чакалото докато дойде... Сега съм хепи хахахах
                        sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

                        Comment


                        • Колеги, колко по-нестабилна става колата (145) с гуми 185/60/14 спрямо 195/50/15?. Някой има ли опит и впечтления с двата размера

                          ПП: Продават ли се тасове имитация на оригиналните джанти?

                          Last edited by DMS; d.m.y г., 19:48.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                            Колеги, колко по-нестабилна става колата (145) с гуми 185/60/14 спрямо 195/50/15?. Някой има ли опит и впечтления с двата размера

                            ПП: Продават ли се тасове имитация на оригиналните джанти?

                            то ако си караш нормално, тя си е изчислена за въпросните гуми. Вече според акъла на водача стабилността много намалява/се увелича. Моята я карах 1во с оригиналните 14-ки, сега е с 195/55/15. За мен се промени само визията/разхода. Тези коли на по 15 години си е опасно да пробваш до колко са стабилни.

                            Тасове каквито душа ти иска, както и че са излишно скъпи въпросните пластмасарии. За ~150 лв вървят оригиналните 14ки.

                            Comment


                            • И аз като я купих бях със стандартния размер 14-ки после минах на стандартния 15 и не усетих никаква разлика докато не минах на 205/45/16 ... нищо общо с предните размери , коренно различно поведение на пътя и изключителна стабилност . Гумите са много по - скъпи но не бих се върнал на 15-ки за визията въобще няма да говоря
                              sigpic
                              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                              Comment


                              • Ами разхода и комфорта?

                                Comment

                                Working...
                                X