Първоначално публикувано от valdesbg
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениенай-много да я натроши ако не свали цялата кора ... защото кората на която стои тапицерията се хваща за цялата кора със някакво подобие на нитове ... приплеснато дърво и трябва отзадната страна да се издълбаят и така цялата кора с тапицерията пада и след това може да се залепи с накакъв силикон както в моя случай
Относно корите: на мойте старите им се беше разлепил и увиснал плата , а дунапрена отдолу се ронеше като стар хляб.
Един колега ми помогна - беше разглобил именно тази част, захваната с нитчета, беше изстъргал дунапрена и ми беше залепил цветния плат директно в/у плоскостта. Оказа се обаче, че платът не може да бъде изпран, защото беше много захабен и при евентуално пране щеше да стане на конци.
Не знам как е при другите фейс-лифтови 145-ци, но при мен почти всичко по интериора беше в окаяно състояние(ма нали се влюбих в тая Алфа - и взех че я взех
) и от там се почна:
-кожата на скоростния лост и ръчната се беше "свила", провиснала и разпокъсана.
В момента са сменени с такива от 146-ца Боксер -не са мръднали!
-всички пластмасови кори около прозорците(особено задните) бяха като разядени - пластмасата буквлано се ронеше при допир с квото и да е; а когато колата седеше повечко време на слънце, вътре започваше буквално да смърди на изгоряла пластмаса, бакелит или нещо подобно.
В момента корите са подменени с такива от Боксер - не са мръднали!!!, а са с поне 5 години по-стари от тези дето ми бяха в колата.
-корите на вратите - вече описах в какво състояние бяха. - Бяха поправени, но след смяната на седалките ги подмених с други - същия цвят като седалките
-седалките - раздърпани, с висящи конци и дупки, леко скърцащи и неудобни.(сменени с по-новите)
-таблото - "изпи" половин тубичка течен парафин(от 30ст.) -три пъти го намазах доката заблести(в сми' че кожата вече е напоена и защитена от слънцето)
-ринговете на духалките почти вече нямаха онова готино хромирано покритие, а само спомени тук-там за него(трябваше да ги пребоядисам със спрейче, м/у другото се получи страаашно добре!)
-да не споменавам, че дигиталния часовник + няколко крушки по таблото и конзолата бяха изгорели(оправено).
-Предстои - освежаване(не претапициране!) на кожения волан и топка скоростен лост. Като ги направя ще кача снимки в темата" Интересни снимки на нашите 145/146".......
Направо "Weeler Dealers" пасти да ядат -ако се бяха хванали да я обновяват като мен, със сигурност щяха да са на загуба.
Както и да е, в момента е истинска кукличка и мноого ме радваопределено си струваше всяко усилие.
sigpic
Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!
Comment
-
Първоначално публикувано от valdesbg Покажи съобщениеИскаш само тапицерията да смениш/лепиш ?
Няма нужда корите да сваляш , тапицерията се отлепва с това картоненото .Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщениеДобре би ои казал как се свалят само тези кори картонените?
Comment
-
Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщениеИ аз много Й треперех на Алфата като я купих, ама като викнеш неволята и счупиш 2-3 щипки претръпваш...
Относно корите: на мойте старите им се беше разлепил и увиснал плата , а дунапрена отдолу се ронеше като стар хляб.
Един колега ми помогна - беше разглобил именно тази част, захваната с нитчета, беше изстъргал дунапрена и ми беше залепил цветния плат директно в/у плоскостта. Оказа се обаче, че платът не може да бъде изпран, защото беше много захабен и при евентуално пране щеше да стане на конци.
Не знам как е при другите фейс-лифтови 145-ци, но при мен почти всичко по интериора беше в окаяно състояние(ма нали се влюбих в тая Алфа - и взех че я взех
) и от там се почна:
-кожата на скоростния лост и ръчната се беше "свила", провиснала и разпокъсана.
В момента са сменени с такива от 146-ца Боксер -не са мръднали!
-всички пластмасови кори около прозорците(особено задните) бяха като разядени - пластмасата буквлано се ронеше при допир с квото и да е; а когато колата седеше повечко време на слънце, вътре започваше буквално да смърди на изгоряла пластмаса, бакелит или нещо подобно.
В момента корите са подменени с такива от Боксер - не са мръднали!!!, а са с поне 5 години по-стари от тези дето ми бяха в колата.
-корите на вратите - вече описах в какво състояние бяха. - Бяха поправени, но след смяната на седалките ги подмених с други - същия цвят като седалките
-седалките - раздърпани, с висящи конци и дупки, леко скърцащи и неудобни.(сменени с по-новите)
-таблото - "изпи" половин тубичка течен парафин(от 30ст.) -три пъти го намазах доката заблести(в сми' че кожата вече е напоена и защитена от слънцето)
-ринговете на духалките почти вече нямаха онова готино хромирано покритие, а само спомени тук-там за него(трябваше да ги пребоядисам със спрейче, м/у другото се получи страаашно добре!)
-да не споменавам, че дигиталния часовник + няколко крушки по таблото и конзолата бяха изгорели(оправено).
-Предстои - освежаване(не претапициране!) на кожения волан и топка скоростен лост. Като ги направя ще кача снимки в темата" Интересни снимки на нашите 145/146".......
Направо "Weeler Dealers" пасти да ядат -ако се бяха хванали да я обновяват като мен, със сигурност щяха да са на загуба.
Както и да е, в момента е истинска кукличка и мноого ме радваопределено си струваше всяко усилие.
sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99
Comment
-
Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщениеИ аз много Й треперех на Алфата като я купих, ама като викнеш неволята и счупиш 2-3 щипки претръпваш...
Относно корите: на мойте старите им се беше разлепил и увиснал плата , а дунапрена отдолу се ронеше като стар хляб.
Един колега ми помогна - беше разглобил именно тази част, захваната с нитчета, беше изстъргал дунапрена и ми беше залепил цветния плат директно в/у плоскостта. Оказа се обаче, че платът не може да бъде изпран, защото беше много захабен и при евентуално пране щеше да стане на конци.
Не знам как е при другите фейс-лифтови 145-ци, но при мен почти всичко по интериора беше в окаяно състояние(ма нали се влюбих в тая Алфа - и взех че я взех
) и от там се почна:
-кожата на скоростния лост и ръчната се беше "свила", провиснала и разпокъсана.
В момента са сменени с такива от 146-ца Боксер -не са мръднали!
-всички пластмасови кори около прозорците(особено задните) бяха като разядени - пластмасата буквлано се ронеше при допир с квото и да е; а когато колата седеше повечко време на слънце, вътре започваше буквално да смърди на изгоряла пластмаса, бакелит или нещо подобно.
В момента корите са подменени с такива от Боксер - не са мръднали!!!, а са с поне 5 години по-стари от тези дето ми бяха в колата.
-корите на вратите - вече описах в какво състояние бяха. - Бяха поправени, но след смяната на седалките ги подмених с други - същия цвят като седалките
-седалките - раздърпани, с висящи конци и дупки, леко скърцащи и неудобни.(сменени с по-новите)
-таблото - "изпи" половин тубичка течен парафин(от 30ст.) -три пъти го намазах доката заблести(в сми' че кожата вече е напоена и защитена от слънцето)
-ринговете на духалките почти вече нямаха онова готино хромирано покритие, а само спомени тук-там за него(трябваше да ги пребоядисам със спрейче, м/у другото се получи страаашно добре!)
-да не споменавам, че дигиталния часовник + няколко крушки по таблото и конзолата бяха изгорели(оправено).
-Предстои - освежаване(не претапициране!) на кожения волан и топка скоростен лост. Като ги направя ще кача снимки в темата" Интересни снимки на нашите 145/146".......
Направо "Weeler Dealers" пасти да ядат -ако се бяха хванали да я обновяват като мен, със сигурност щяха да са на загуба.
Както и да е, в момента е истинска кукличка и мноого ме радваопределено си струваше всяко усилие.
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от error145 Покажи съобщениеЧакайте да се изфукам какво ми пристигна днескаsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениеАй стига бе ... детелинката много симпатична ... я подшушни от къде саsigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99
Comment
-
Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
Тасове каквито душа ти иска, както и че са излишно скъпи въпросните пластмасарии. За ~150 лв вървят оригиналните 14ки.
Comment
-
И аз като я купих бях със стандартния размер 14-ки после минах на стандартния 15 и не усетих никаква разлика докато не минах на 205/45/16 ... нищо общо с предните размери , коренно различно поведение на пътя и изключителна стабилност . Гумите са много по - скъпи но не бих се върнал на 15-ки за визията въобще няма да говоряsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
Comment